«Затверджую»
Директор О. Козлов
15 вересня 2018 року
План заходів
щодо запобігання та протидію
цькуванню (булінгу)
на 2018-2019
навчальний рік
№ з/п
|
Назва заходу
|
Дата проведення
|
Цільова група
|
Відповідальні
|
1.
|
Організація консультативної допомоги практичним психологом та соціальним педагогом учасників освітнього процесу
|
Постійно
|
Учні 1-9-х класів
|
Практичний психолог
Фурман В.В.
|
2.
|
Тренінгові
заняття для учнів та батьків з антибулінгу відповідно до тем
|
Вересень-травень
(1 раз на тиждень)
|
Батьківська та
учнівська громади
1-9-х класів
|
Класні керівники
1-9-х класів
|
3.
|
Анкетування
учнів з метою виявлення ознак булінгу в учнівському колективі
|
Листопад, квітень
|
Учні 1-9-х класів
|
Практичний психолог
Фурман В.В.
|
4.
|
Моніторинг
«Мапа школи» з метою виявлення ризикових зон та зон комфорту у школі та на
прилеглій до школи території
|
Листопад, лютий
|
Учні 1-9-х класів
|
Педагог-організатор Півторак
С.В., шкільні омбудсмени, рада лідерів та командирів
|
5.
|
Педагогічна
рада щодо антибулінгової кампанії у комунальному закладі «Загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів № 14 Вінницької міської ради»
|
01.11.2018
|
Педагогічний колектив
закладу
|
Заступник директора з
виховної роботи Побережник О.С.
|
6.
|
Підготовка та презентація буклетів з
алгоритмами дій в разі вчинення булінгу до дитини та контактними даними
організацій, куди можна звернутися за допомогою
|
26-30.11.
2018
|
Учні 1-9-х
класів
|
Практичний психолог
Фурман В.В.
|
7.
|
Панельна дискусія «Як подолати булінг»
|
12.02.2019
|
Педагоічний та
учнівський колектив закладу
|
Адміністрація школи,
рада лідерів та омбудсменів, голови МО, члени ради профілактики злочинів та
правопорушень, практичний психолог
|
8.
|
Анкетування
учнів «Градус комфорту на уроці», з метою з’ясування рівня партнерських та
доброзичливих відносин між вчителями та учнями
|
28.01-18.02.2019
|
Учні 5-9-х класів
|
Заступник
директора з виховної роботи Побережник О.С., педагог-організатор Півторак
С.В.,
Практичний психолог
Фурман В.В.
шкільні омбудсмени та
медіатори
|
9.
|
Анкетування
батьків «Зони ризику та комфоту. Чи знаю я свою дитину?» з метою надання
батькам алгоритму дій у випадку, коли дитина відчуває психічний дискомфорт та
страждання
|
Лютий
|
Батьки учнів 1-9-х
класів
|
Заступник директора з
виховної роботи Побережник О.С., Практичний психолог
Фурман В.В.
Класні керівники
1-9-х класів
|
10.
|
Соціальні
диктанти з творчими завданнями «Зупинимо булінг разом!»
|
18-22.03.
2019
|
Учні 7-9-х класів
|
Практичний психолог
Фурман В.В.,
вчителі української
мови та літератури
|
11.
|
Брейнстормінг «Безконфліктне спілкування з
однокласниками»
|
18-22.03.
2019
|
Учні 5-6-х класів
|
Класні
керівники
5-6-х класів
|
12.
|
Ігрова
програма «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе»
|
16.04.2019
|
Учні 2-х класів
|
Педагог-організатор Півторак
С.В.
рада лідерів та шкільні
омбудсмени
|
13.
|
Ігрова
програма «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе»
|
23.04.2019
|
Учні 3-4х класів
|
Педагог-організатор
Півторак С.В.
рада лідерів та шкільні
омбудсмени
|
14.
|
Ігрова
програма «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе»
|
30.04.2019
|
Учні 1-х класів
|
Педагог-організатор
Півторак С.В.
рада лідерів та шкільні
омбудсмени
|
15.
|
Соціальна
агітбригада «Антибулінг»
|
07.05.2019
|
Учні 1-9-х
класів
|
Практичний психолог
Фурман В.В.,
|
Немає коментарів:
Дописати коментар