середу, 23 січня 2019 р.

План заходів закладу щодо протидії булінгу


                                                                                                                                                                                                                                         «Затверджую»
Директор         О. Козлов
15 вересня 2018 року


План заходів
щодо запобігання та протидію цькуванню (булінгу)
на 2018-2019 навчальний рік

№ з/п
Назва заходу
Дата проведення
Цільова група
Відповідальні
1.       
Організація консультативної допомоги практичним психологом та соціальним педагогом учасників освітнього процесу
Постійно
Учні 1-9-х класів
Практичний психолог
Фурман В.В.
2.       
Тренінгові заняття для учнів та батьків з антибулінгу відповідно до тем
Вересень-травень
(1 раз на тиждень)
Батьківська та учнівська громади
1-9-х класів
Класні керівники
1-9-х класів
3.       
Анкетування учнів з метою виявлення ознак булінгу в учнівському колективі
Листопад, квітень
Учні 1-9-х класів
Практичний психолог
Фурман В.В.
4.       
Моніторинг «Мапа школи» з метою виявлення ризикових зон та зон комфорту у школі та на прилеглій до школи території



Листопад, лютий
Учні 1-9-х класів
Педагог-організатор Півторак С.В., шкільні омбудсмени, рада лідерів та командирів
5.       
Педагогічна рада щодо антибулінгової кампанії у комунальному закладі «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 14 Вінницької міської ради»
01.11.2018
Педагогічний колектив закладу
Заступник директора з виховної роботи Побережник О.С.
6.       

Підготовка та презентація буклетів з алгоритмами дій в разі вчинення булінгу до дитини та контактними даними організацій, куди можна звернутися за допомогою

26-30.11.
2018
Учні 1-9-х класів
Практичний психолог
Фурман В.В.
7.       
Панельна дискусія «Як подолати булінг»
12.02.2019
Педагоічний та учнівський колектив закладу
Адміністрація школи, рада лідерів та омбудсменів, голови МО, члени ради профілактики злочинів та правопорушень, практичний психолог
8.       
Анкетування учнів «Градус комфорту на уроці», з метою з’ясування рівня партнерських та доброзичливих відносин між вчителями та учнями
28.01-18.02.2019
Учні 5-9-х класів
Заступник директора з виховної роботи Побережник О.С., педагог-організатор Півторак С.В.,
Практичний психолог
Фурман В.В.
шкільні омбудсмени та медіатори
9.       
Анкетування батьків «Зони ризику та комфоту. Чи знаю я свою дитину?» з метою надання батькам алгоритму дій у випадку, коли дитина відчуває психічний дискомфорт та страждання
Лютий
Батьки учнів 1-9-х класів
Заступник директора з виховної роботи Побережник О.С., Практичний психолог
Фурман В.В.
Класні керівники
1-9-х класів
10.   
Соціальні диктанти з творчими завданнями «Зупинимо булінг разом!»
18-22.03.
2019
Учні 7-9-х класів
Практичний психолог
Фурман В.В.,
вчителі української мови та літератури
11.   
Брейнстормінг «Безконфліктне спілкування з однокласниками»
18-22.03.
2019
Учні 5-6-х класів
Класні керівники
5-6-х класів
12.   

Ігрова програма «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе»

16.04.2019
Учні 2-х класів
Педагог-організатор Півторак С.В.
рада лідерів та шкільні омбудсмени
13.   

Ігрова програма «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе»

23.04.2019
Учні 3-4х класів
Педагог-організатор Півторак С.В.
рада лідерів та шкільні омбудсмени
14.   

Ігрова програма «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе»

30.04.2019
Учні 1-х класів
Педагог-організатор Півторак С.В.
рада лідерів та шкільні омбудсмени
15.   
Соціальна агітбригада «Антибулінг»
07.05.2019
Учні 1-9-х класів
Практичний психолог
Фурман В.В.,



Немає коментарів:

Дописати коментар